klik klik

Tuesday, May 10, 2011

penah x rasa bila ada mesej masuk..xtau nak balas pe....hanya ley ngis jek..even byk bnda nk btau..? penah x rasa..sakit... yang amat bila teringat kenangan lepas..?
contohnya..bila kita sakit..n mengharapkan ada belas ihsan..tp dikejutkan dgn mcm2 cerita dan aksi yang hanya menambahkan sakit tu..?
penah x rasa..? bila berjalan dan tersesat..mengharapkan insan itu ada dan membantu..tapi dia bersama orang lain..?
apa rasanya bila kita duduk termenung dan menangis..hilang selera makn...dan tbe2 kita ternampak insan tu sedang bermesra dgn org lain..dan sedang makan?
sakit..? rasa ingin menangis..? marah..? sumenya akan bercampur kan..? terkilan..sebak..? if ley maki dan pukul pun apa kite dapat..?
sbb sakit itu terlalu dlm lukanya...sgt sukar nak sembuhkan..........teramat sukar....let bygones be bygones..tp byk yg aku pelajari dri hidup yg lepas.............belajar dri rs sakit........... belajar melepaskn........ belajar memaafkan..........
kdg even ia telah lama berlaku.....air mata itu gugur jua.......... terasa perasaan itu xdihargai........ bukan diminta utk diterima....cukuplah andai tahu menghormati........ tapi....manusia ini bila bahagia itu ada dgn mereka..mungkinkah akan teringat pada hati lain yg terluka..?

0 comments: